AXI is een onafhankelijke ICT partner in België en Nederland. We bedenken, ontwikkelen en beheren innovatieve softwareoplossingen voor retail, overheid, zorg, service en industry.
We investeren in het begrijpen van de business uitdagingen van de klant, wat toelaat om nieuwe inzichten, software en technologieën op de best mogelijke manier in te zetten. We werken agile, samen met de klant. Met onze managed cloud en infrastructuur services ontzorgen we onze klanten maximaal.
We zetten stevig in op de ondersteuning van veranderingsprocessen. We implementeren innovatieve oplossingen waarmee de klant kansen creëert en stevige resultaten neerzet. Dit realiseren we door diepgaande kennis te verwerven. We doorgronden de business en de bedrijfsprocessen van de klant. We denken actief mee over de business uitdagingen en reiken ideeën en mogelijke oplossingen aan. We zijn pas tevreden als we voor onze klanten een stevige waardecreatie realiseren.
Nieuwe technologieën testen we uit in ons innovation lab in samenwerking met klanten en hogescholen. Voor AXI sluit innovatief denken en handelen mooi aan op onze talent management aanpak. We geloven dat talent management een fundamentele rol speelt in het enthousiasmeren van onze medewerkers om kwalitatieve oplossingen neer te zetten.
Als ICT partner werken we goed passende oplossingen uit. We vertrekken altijd vanuit de noden en de wensen van de gebruikers om een ICT oplossing aan te reiken of te ontwikkelen. We realiseren ons dat een succesvolle implementatie alleen mogelijk is als de ICT oplossing daadwerkelijk doet wat beloofd is aan de gebruikers.
We hechten veel belang aan feedback en nemen de aanbevelingen van de gebruikers mee in de roadmap van de oplossing.
Binnen AXI hebben we een servicegerichte cultuur. We bieden een persoonlijke service. De lijn naar specialisten en AXI management is kort. Bij grote, langdurende projecten werken we met dedicated klantenteams.
De tevredenheid van onze klanten krijgt de hoogste prioriteit. Iedere dag zetten we stappen richting een klantgedreven organisatie. Jaarlijks meten en vergelijken we onze klantgerichtheid via een onafhankelijk onderzoek bij de top-100 klanten. We trekken duidelijke lessen en zetten in dialoog met de klant actiepunten uit. Hierop wordt binnen de organisatie gestuurd.